Bytte & Retur
Returadresse
Helt Unik AS
Katrine Leira
Johan Scharffenbergsvei 89 B
0694 Oslo
Bytte
Hvis du ønsker å bytte til en annen størrelse eller vare, så returnerer du varen til vårt lager/butikk. Legg ved pakkeseddelen i forsendelsen og skriv hva du ønsker å bytte til, alternativt en lapp med ditt ordrenummer og navn. Du kan også kontakte oss på forhånd via e-post til post@heltunik.no angående hva du ønsker å bytte til. Returporto bekostes av deg, men vi betaler porto for ny utsendelse. Vi behandler returer fortløpende og senest innen tre uker.
Retur
Dersom du ønsker å returnere en eller flere varer legger du ved pakkeseddelen du mottok sammen med varen(e). Angrerettskjema er sendt til deg på e-post sammen med leveringsbekreftelsen. Skriv gjerne den ut og legg den ved forsendelsen når du returnerer til oss. Returporto bekostes av deg. Ved spørsmål angående retur ta kontakt på post@heltunik.no. Vi krediterer varen, men ikke fraktprisen du betalte ved bestilling. Har du kvalifisert for fri frakt og returnerer over 30% av bestillingens verdi, vil vi ha mulighet til å kreve inn frakt på 79/159 (avhenger av hvorvidt pakken er pakke i postkasse eller pakke til hentested).
Alle postpakker må hentes av deg og returneres med ny emballasje. Hvis ikke medfølger et straffegebyr fra Posten som bekostes av deg. Du vil bli belastet kr 349 for våre tilleggskostnader ved uavhentede pakker. Har du fått fri frakt, vil dette beløpet også legges til.
Retningslinjer for bytte og retur:
- Du har 14 dagers angrerett fra dagen etter du mottar varen(e)
- Varen(e) skal ikke være brukt, vasket eller skadet
- Varen(e) returneres med originale merkelapper
Eventuell kvantumsrabatt/beløp over-rabatt vil bli tillagt som gebyr dersom du benytter deg av angreretten uavhengig av årsak.
Vi gjør oppmerksom på at vi ikke godtar retur på produkter som kan begrunnes i hygieniske årsaker. Dette inkluderer undertøy, samt bodyer, sokker, badetoy og solbriller hvor beskyttelse/emballasje/tags er fjernet.
Reklamasjon
Dersom varen(e) har feil eller mangler tar du kontakt med oss snarest mulig. Send bilde og beskrivelse av årsaken på post@heltunik.no. Ved reklamasjon dekker vi fraktkostnad ved eventuell ny utsendelse.
Tilbakebetaling
Du blir refundert på samme måte som du betalte. Ved betaling med kort eller vipps refunderes beløpet til kontoen som er registrert i forbindelse med kjøpet. Dersom du bestilte med Klarna blir bestillingen enten slettet dersom den ikke er betalt, eller refundert via Klarna dersom den er betalt. Ta kontakt hvis du har problemer med refusjon.
NB: Vi bekrefter alltid mottak av retur. Hvis du ikke har mottatt bekreftelse fra oss innen 14 virkedager (lenger tid må beregnes ved ferie/høytider) ta kontakt. Dette er ekstremt viktig for å kunne følge opp eventuelle problemer med fraktselskap og/eller andre forhold.